Communication Mistakes: The case of Jelly

Holding the session on “Mistakes in (digital) communication” about my experience of organizing  Jelly in Greece helped a lot.  Accepting mistakes and to work them out was a process of realizing how a co- working community is actually formed.  Writing about it was more difficult than talking about it. I did not focus as much as needed on organizing basics like concept- description or target group. Αs a result communicating the idea of Jelly had some difficulties. In the beginning it seemed like an event. It is a community and Jelly meetings are used as a tool.

Το session για “Λάθη στην ( ψηφιακή ) επικοινωνία ήταν μια ανοιχτή συζήτηση για την εμπειρία της διοργάνωσης του Jelly στην Ελλάδα και με βοήθησε αρκετά. Το να συνειδητοποιήσω λάθη και να δουλέψω πάνω σε αυτά ήταν μια διαδικασία για να εμπεδώσω πώς μπορεί να διαμορφωθεί μια co-working κοινότητα. Τελικά ήταν πολύ πιο δύσκολο να γράψω πάρα να μιλήσω. Δεν επικεντρώθηκα αρκετά σε βασικά σημεία διοργάνωσης όπως περιγραφή, ομάδα κοινού, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίσω δυσκολίες στο πώς να επικοινωνήσω την ιδέα του Jelly. Αρχικά φάνηκε να είναι ένα event, αλλά είναι μια κοινότητα και οι συναντήσεις την χρησιμοποιούν σαν εργαλείο

Jelly’s concept- description was  passed as an idea to others using wrong practices. Mass e-mailing was not the best practice, since it was addressed to people I already know. It was impersonal. So, the engagement I wanted lacked from the start. The idea of Jelly seemed clear to me, but not to others and I missed explaining it in a way clear for everyone interested.

Η περιγραφή- το concept του Jelly – μεταδιδόταν σαν ιδέα στους άλλους με λάθος πρακτικές. Μαζικά e-mail δεν ήταν η καλύτερη πρακτική, εφόσον απευθυνόμουν σε κάποιους ανθρώπους που ήδη γνώριζα. Ήταν απρόσωπο. Έτσι, η εμπλοκή-συμμετοχή που επιδίωκα, ήταν αδύναμη εξ’ αρχής, λόγω λάθος προσέγγισης. Έπρεπε να εξηγήσω την ιδέα του Jelly που για μένα ήταν τόσο ξεκάθαρη ώστε να γίνει ξεκάθαρη προς όποιον ενδιαφερόταν.


“Work in a creative way- Get work done” where the messages that had to be passed to everyone who could be interested in taking part. To be honest, it was the first time I tried to organize something like this. Apostolis Aivalis pointed out the distinction between concept and description, which made me realizing that it depends on how you pass your message,  idea to others. PanosJee asked during the session if “Jelly is happening just to be done or isιτ  happening for the community? It is a community tool for the community formed by the community.

“Work in a creative way- Get work done” ήταν τα μηνύματα που έπρεπε να περάσουν σε όσους ήθελα να εμπλακούν. Για να είμαι ειλικρινής ήταν η πρώτη απόπειρα μου να οργανώσω κάτι τέτοιο. Ο Αποστόλης Αϊβαλής έδωσε έμφαση στη διάκριση μεταξύ concept και περιγραφής. Γεγονός που έκανε ακόμα πιο κατανοητό με ποιον τρόπο μπορεί να περάσει ένα μήνυμα, μια ιδέα προς άλλους. Η ερώτηση “Το Jelly γίνεται απλά για να γίνεται ή για να υποστήριξη την κοινότητα;” τέθηκε από τον PanoJee. Είναι εργαλείο της κοινότητας και δημιουργείται από αυτήν.

Nikos Georgakis and Alexandros Georgiadis commented on how open we have to be if we are involved in similar projects. Dimitris Papakonstantinou and Panagiotis Papachatzis mentioned to work on a specific project during Jellies. Criticism is something you have to deal with, if you want to do your job well. It helps a lot and listening more makes you realizing and learning more.

O Νίκος Γεωργάκης και ο Αλέξανδρος Γεωργιάδης τοποθετήθηκαν για το πόσο ανοιχτοί πρέπει να είμαστε όσοι συμμετέχουμε σε τέτοιες προσπάθειες. O Δημήτρης Παπακωνσταντίνου και ο Παναγιώτης Παπαχατζής πρότειναν την εξέλιξη συγκεκριμένων projects κατά την διάρκεια των Jellies. Κριτική είναι κάτι που θέλει αντιμετώπιση και χειρισμό ώστε να κάνεις καλά αυτό που κάνεις. Βοηθάει πάρα πολύ και ακούγοντας, μαθαίνεις και συνειδητοποιείς περισσότερα.

The target group are creative open- minded people, it does not depend on whether they see themselves as geeks or not. Creativity is something that happens everyday, every minute whether you are on a computer or not, whether you are online or offline. Jelly aims to involve those inf something new, creative, in sharing ideas with others like themselves. Team playing is the most important thing in projects, this starts with listening like it happened in our session.

Η ομάδα κοινού στην όποια απευθύνεται είναι δημιουργικοί, ανοιχτοί άνθρωποι, ανεξαρτήτως αν αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως geeks ή όχι. Δημιουργικότητα είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα, κάθε λεπτό, είτε  μπροστά σε μια οθόνη η όχι, online ή offline.To Jelly αποσκοπεί να ενσωματώσει αυτούς τους ανθρώπους σε κάτι νέο, δημιουργικό, σε ανταλλαγή ιδεών με άλλους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Ομαδική δουλειά είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα σε projects, και ξεκινά με το ν’ ακούμε τους άλλους όπως έγινε και στο session μας.

Thank you all for participating!

Ευχαριστώ ολους σας για την συμμετοχή

Session hold by Konstantina Zoehrer, supported by Billy F. & Panagiotis Papachatzis

Pictures by MaryLou Tzempelikou, Panagiotis Vryonis, Constantine Belias

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s